top of page

טרנדים בעיצוב 2018

אנחנו חיים בעידן עמוס בתוכן שמתחלף כל שניה ולכן קשה מאוד לרגש אותנו אבל עדיין יש כמה דברים שמצליחים לגרום לנו להתלהב.

1. העונה החדשה של Stranger Things ו-2. הטרנדים החדשים בעיצוב גרפי 2018!!! כן, אנחנו כאלה אנשים.

איורים על תמונות

טרנד חדש ומעניין שהולך לשלוט בהרבה חומרים גרפיים בשנה החדשה. איורים מעניינים על תמונות יקפיצו את העיצוב בשלב אחד גבוה יותר.

עבור מותגים צעירים וחדשניים, הטרנד הזה הולך להיות מאוד מרכזי.

צבעים חזקים ובהירים

השנה הזאת הולכת לעוור אותכם. צוחקים כמובן אבל כמו שהדגשנו מקודם, בגלל שאנחנו מופצצים בכל כך הרבה תמונות ומידע חדש בעיקר ברשתות החברתיות, מותגים ומעצבים חייבים למשוך את העין שלכם אליהם, ואיך עושים את זה? צועקים כמובן. צועקים חזק בורוד בוהק, ירוק חזק (מי אמר צבע השנה של פאנטום ולא קיבל?).

זה לא אומר שצריך להתחיל להגזים עם אדום בוהק על רקע צהוב אבל זה כן אומר לשלב צבעים חזקים על תמונות (אוברליי צבעוני יעשה את העבודה) ולבחור פונטים מעניינים עם צבע מושך.

מעברי צבע!

כן, אתם לא טועים ולא חזרתם לשנת 1995. הגראדיאנט חזר ובגדול. אם זה באינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ. מעברי הצבעים עושים קאמבק שלא היה מבייש את דובי גל. כמובן ש-2018 עושה את זה ביותר קלאס, עם מעברים עדינים וצבעים מחמיאים. כבר לא עיצוב שטוח ונקי של צבע אחד ואייקון. השנה הולכים בגדול על שילוב צבעים עדין ומעבר חלק.

מעברי צבע

צורות גיאומטריות

זה לא טרנד חדש אבל הוא התחיל לתפוס תאוצה ב-2015 והולך לשלוט בגדול השנה. שבירת המונוטוניות עם צורות גיאומטריות היא עוד צורה של צעקה עיצובית שמטרתה לשבור את השגרה שהעין שלנו רגילה אליה. החל מבאנרים "שבורים" מצורות גיאומטריות, צורות פוליגוניות תלת מימדיות ועוד, יוסיפו לצוץ בעיצובים חדשים.

ויזואלים נעים

דרך יפה לומר גיפים (GIF), תמונות נעות הן טרנד לא חדש אבל נכנס חזק לעולם העיצוב בשנה החדשה, בעיקר גיפים מעוצבים, לדוגמא אובייקט דומם עם רקע זז מאחורה (או ההפך) בתור רקע לאתר או לבאנר פרסומי. אנחנו מתחילים להכנס לשנה של הבעת רגשות דרך תמונות זזות ואין דרך יותר טובה מלייצר לבד. הטביעו את החותם שלכם על אימג' ייחודי שלכם שזז ויוצר תנועה וחדשנות לצופה.

גופנים חזקים!

גופנים או פונטים (איך שאתם מעדיפים) הולכים להיות גדולים וחזקים השנה. אנחנו בתקופה של צעקות והמלל שלכם לא הולך להיות שונה משאר האלמנטים, פונט חזק, מודגש ומיוחד ימשוך את העין,

עוד בחזית הפונטים: חיתוך של המלל בצורה שמשאירה אותו קריא אבל מוסיפה לו אלמנט מסוכן, משחק של האותיות שתיווצר צורה מעניינת ולא לשכוח. על פונטים טובים צריך לשלם, במיוחד אם רוצים פונטים מיוחדים בעברית.

יש עוד הרבה טרנדים והם משתנים מרגע לרגע, תהיו בטוחים שאנחנו נעדכן אותכם בכל הנושאים החדשים ושאנחנו כמובן משתמשים בדגשים ובטרנדים החדשים בעיצובים שלנו. במידה ותהיו מעוניינים, צרו קשר עם הסטודיו ונשמח לעזור.

bottom of page